Ժամկետ՝ հունվար
Մասնակիցներ՝ «Հետաքրքրաշարժ մաթեմ» ջոկատ
Նպատակը՝ սովորողների ճամբարային առօրյայի կազմակերպումը
Ջոկատավարներ՝ Աննա Պետրոսյան
Ճամբարային պատասխանտու շրջանը կարող ենք համարել փակված։ Ինձ համար այս շրջանը համարում եմ մեծ փորձառությունների շրջան, քանի որ դեռ նոր եմ մուտք գործել դպրոց։
- Ինչն է ստացվել
Ես պիտի նշեմ, որ բավկանի հաջող ստացվեց ինձ մոտ ճամբարային գործունեությունը։ Երբ նոր էր սկսվել ճամբարը ես կարծում էի, որ մենակ ոչնչից գլուխ չեմ հանի, սակայն իմ ջանքերի և գործընկերիս հետ համագործակցության շնորհիվ, սովորեցի այն ինչ ինձ պետք էր ճամբարը պատշաճ կերպով կազմակերպելու համար։
- Ինչը չի ստացվել
Ինչը չի ստացվել հարցի համար չեմ կարող առանձնացնել կոնկրետ գործունեություն, սակայն ուզում եմ նշել, որ հաջորդը էլ ավելի լավ կստացվի և ավելի վստահ կիրականացնեմ իմ մտքերը, քանի որ այս անգամ ինձ համար և սովորելու և գործելու շրջան էր։
Չստացվեց նաև այն, որ իմ հեռավար սովորողները չներգրավվեցին ճամբարին, սակայն հույս ունե, որ գոնե կմասնակցեն ուսումնական երրորդ շրջանին։
Հաջողված, ամբողջական նախագծերի մասին
Այն նախագծերը, որոնք նախատեսվել էր ստացվեց բավականին հաջող։ Ընթացքում առաջացան նաև այլ ծրագրեր, որոնք նախատեսված չէին, և բարեհաջող կարողացանք իրականացնել։
Իրականացրած ճամփորդություններ՝ ցուցանիշներ
Ճամփորդություննեեր՝
4․ IQ կենտրոն
5․ Կինոդիտում Կինոհայաստանում՝ <<Բդերեմենյան երաժիշտները>>
Ճամբարի ընթացքում ունեցանք նաև համագործակցային ծրագրեր, ինչպես նաև սովորող-սովորեցնող ծրագրեր։
Մաթեմատիկայի ճամբարային ֆլեշմոբ
Իսկ այստեղ կարող եք տեսնել ճամբարի ընթացքում արված նկարներ և տեսանյութեր։
Մասնակիցներ՝
Խաչատրյան Արեգ- հեռավար |
Գալստյան Նատալի -հեռավար |
Համզա Դանիել |
Առաքելյան Տիգրան |
Արևշատյան Արփի |
Գրիգորյան Արինա |
Ղազարյան Լիլիթ |
Մադոյան Էլեն |
Մարգարյան Էրիկ-հեռավար |
Մարգարյան Էմիլ-հեռավար |
Մարտիրուսի Մարիամմայա |
Մկրտչյան Ալինա |
Սանդոյան Ռաֆայելլա |
Պետրոսյան Դավիդ Սիփանի-հեռ․ |
Ստեփանյան Էդգար |
Գալստյան Անգելինա |
Իսկանդարյան Ռամելա -հեռ |
Խաչատրյան Էդմոն |
Մարգարյան Ալեքսանդր-հեռ |
Հակոբյան Վիկտորյա |